Metalli

Metalli
Intressant hoor!

maandag 14 mei 2007

Feestje

Zo dat was een gezellig feestje! Grolsch en ik zijn eerst nog bij oma langs geweest om daar gezellig rond te hangen, Grolschie had al wat gegeten dus dat scheelde weer een stukje voorbereiding, Salem heeft haar maaltijd beneden gehad Bregje en Junior kwamen langs voor hun kuipje inc snoepjes het was gezellig, en vanochtend kwam ik een muisje brengen voor mijn vrouwtje, ze was er blij mee maar daarna is Grolsch weer es vandoor gegaan met de muis. en nou ga ik lekker buiten spelen! want dat had ik de hele dag nog niet gedaan
pootjes!

Muis meter:
Muizen gevangen door mij: 1
Muizen gevangen door Grolsch: 3
Muizen afgepakt door Grolsch: 1


Ik sta ook nog es in de krant
Je kunt erop klikken voor een groter formaat!

Geen opmerkingen: