Metalli

Metalli
Intressant hoor!

dinsdag 22 mei 2007

22 mei!

Zo ik had het even druk zeg laatste paar dagen! er is niet veel gebeurd maar ik heb wel geintjes uitgehaald met mijn vrouwtje hoor:p ik plaag haar graag! ik ben ook nog even bij oma geweest, maar Grolschie was daar ook niet:o en van Pebbels(de poes van oma) mocht ik even haar brokjes opeten, wat is dat ook een lekkere tante zeg!

Junior maakt het goed met haar baby's hoor! ze komt af en toe beneden voor een pauze, en ik kom elke dag even langs om de baby's in de gaten te houden! en we zitten ook allemaal te bedenken waar Grolschje toch heen is! Salem is helemaal in haar nopjes want die heeft eindelijk rust van hem!

En Bregje is zo stoer he! er stond een hele enge hond in de tuin en Bregje jaagde hem zo weg! ik durf dat niet hoor! ik ben trots op hem!
Nou ik doe vandaag rustig aan want ik moest vannacht heel raar hoesten ofzo, mn vrouwtje helpte me wel, maarjah het was niet lekker!
Miauw !

Geen opmerkingen: