Metalli

Metalli
Intressant hoor!

maandag 28 mei 2007

28 mei!

En dit is bregje die op de trap zit! het is een wonder dat hij dat nog kan!



En dit is Geesa! lieverd he!



En dit is summer! groot worden ze al he!


Kijk hier lig ik lekker in mn bedje! want ik ben kapot




Zo ben weer ietjes beter, en als dank hem ik voor mn vrouwtje een dikke muis gevangen in de regen dus nu ben ik een natte kat! dat vond ze dan weer niet leuk!

Muis meter:
Muizen gevangen door mij: 3!


Van Junior mochten we gister met de kleine poesjes spelen beneden! ze vond het zelfs goed!
En ik heb een doos gekregen! ik ben helemaal blij! Ow en hier is nog een foto van mij al kleine kat!


Lief ben ik he! en ik heb lekker de schone huiskamer vies gemaakt met mn modderpootjes!
Bregje vertoont kat-achtige dingen, hij laat ons telkens weer schrikken!
Salem die huppelt ook de trap op en af de hele tijd!
En Summer en Geesa hebben hun ogen open en staan op het punt te gaan wandelen!
Nouja groetjes

Geen opmerkingen: