Metalli

Metalli
Intressant hoor!

maandag 14 mei 2007

Even voorstellen!


Nou ik ben Metallicat, ja ik heb me eigen naam niet uitgekozen!
Ik heb 1 half broertje Grolsch, maar die is niet helemaal goed bij zn koppie verder zijn we laatst verhuisd (Grolsch en ik) naar een gezinnetje met 3 andere
poezebeesten, Bregje is hier de godfather in huis, hij is al 10! ik hoop dat ik ooit zo oud word hey
de andere is Salem dat is eigenlijk wel een gezellige tante maar ik vind haar niet aardig.Dan hebben we nog als laatste Junior die haar naam eer doet, ze is nu zwanger en we hopen
gauw op een gezinsuitbreiding nadat onze hamster is vermoord door Grolsch.
en op de foto staan we gezellig met zn allen te eten!
En Grolsch doet alsof hij geen kattenvoer lust en stkm vreet ie mijn muisjes op!
die ik met moeite heb gevangen voor mijn vrouwtje:o en hij is gek op patat en dat krijgt
hij regelmatig, en wij moeten het doen met blikken kattenvoer :@ achjah ik heb in ieder
geval geen x-poten

Geen opmerkingen: