Metalli

Metalli
Intressant hoor!

vrijdag 8 juni 2007

8 juni

Nohh wat dacht je wat ik laatst toch weer mee maakte! heb ik weer, ik zat laatst leuk op tafel, de nieuwe dus die moest ik ff inzitten, maar we hadden een nieuwe lamp, die alweer kapot is maarjah, daar hing een of ander plak ding aan met vliegen dus ik dacht, goh wat leuk, maar toen, zat ie vast aan mij staart! en mn voetjes:( dus ik rende als een gek naar buiten, blijkbaar dacht Junior dat het een spelletje was dus rende ik als een gek naar buiten, met dat ding aan me staart:( was de hele nacht bezig geweest met dat ding er af halen en nou plakt me staart nog steeds!

Geesa en Summer beginnen mooi te wandelen in de woonkamer, ik heb me krabpaal afgestaan en daar gaan ze leuk inzitten:D
dat was het weer!

1 opmerking:

Anoniem zei

Baasje mist jou, en gaat jou otvoeren!